• Ваш список
    "Список порівняння" порожній
(050) 077-56-10, (097) 487-71-45 (093) 313-94-20, (044) 3-619-619

Пн–Пт 09:00–20:00,
Сб, Вс 12:00-16:00

виконуємо аналіз води індивідуальний підбір систем водопідготовки заміни стару систему на нову заміни стару систему на нову

5 причин повільного потоку води з фільтра зворотного осмосу

1. Забруднені фільтри. Якщо ви забули замінити фільтри, з часом ваша система буде виробляти все менше і менше води. Засмічені або забруднені фільтри є найбільш частою причиною повільного заповнення резервуара зворотного осмосу. Спроба його наповнити c забрудненої мембраною чи забитими картриджами попереднього очищення може зайняти набагато більше часу ніж зазвичай. Замінюйте ваші фільтри вчасно, щоб уникнути цієї проблеми.

2. Тиск. Зазвичай тиск у водопровідній системі - від 3 до 6 атмосфер. Якщо тиск вищий за 6 атм, рекомендуємо встановити редуктор на вхід після лічильника. Якщо тиск нижчий за 3 атм, фільтр для води може бути укомплектований помпою.

3. Пошкодження накопичувального бака. За нашим досвідом ніпель може стравлювати повітря з гідропомпи всередині накопичувального баку. При пошкодженні самої гідропомпи бак необхідно міняти цілком, оскільки бак не є розбірний системою через те, що вимагає цілісності контуру для підтримки постійного робочого тиску.

Якщо раптом трапилося, що в баку знизилося тиск, завжди можливо підкачати повітря звичайним велосипедним насосом до 0,3-0,5 атмосфери. Це можливо тільки з використанням електронного манометра, так як звичайний не дає достатньої точності.

4. Перегин лінії води. Переконайтеся, що на шлангах немає перегинів, які могли б сповільнити прохід води. І поки ви оглядаєте свою систему, двічі переконайтеся, що клапан подачі води знаходиться в повністю відкритому положенні.

5. Тимчасова втрата тиску води. У вас може бути тимчасова втрата тиску води через несправності на станції водопостачання або на водопровідній лінії. 

Бачимо, що дуже часто причиною зниження продуктивності є зниження тиску, оскільки тиск потрібен для зворотноосмотичної мембрани. Якщо ви виявили зниження продуктивності вашого фільтру, можете задзвонити нам одразу і наші сервіс-майстри зможуть виїхати та усунуть проблему. Або можна виконати послідовність декількох простих дій, які зможуть швидше виявити та вирішити проблему:
- відкрийте ваш стаціонарний кран на мийці та перевірте наявність води у водопровідній системі;
- огляньте шланги фільтру та кран відбору води
- якщо є електрична чи механічна помпа, перевірте, як вона працює. Електрична помпа має бути включена в розетку;
- перевірте накопичувальний бак, чи важкий він;
- згадайте, коли в останній раз ви чи сервіс-майстер замінював картриджі та мамбрану.
Далі, якщо попередній огляд проблем не виявив, дзвоніть нам і надайте цю інформацію. Вона допоможе з більшою точністю діагностувати проблему та пришвидшить її вирішення сервіс-майстром на місті

Будь ласка, ввійдіть для коментування
captcha
Ваш коментар буде опублікований після модерації адміністратором
Фільтр
Знайдено 5 
Підтвердіть
Для того, що б додати товар в список бажань, що Вам потрібно