• Ваш список
    "Список порівняння" порожній

Пн–Пт 09:00–17:00


АКЦІЯ! КОЖНА КУПІВЛЯ СИСТЕМИ З 01 ПО 15 ВЕРЕСНЯ - ЗНИЖКА 10%!

виконуємо аналіз води індивідуальний підбір систем водопідготовки заміни стару систему на нову виконуємо аналіз води після вашого осмосу

Положення

§1 Визначення

Робочі дні - означають дні тижня з понеділка по п’ятницю, за винятком святкових днів.

Доставка - означає фактичний акт доставки Замовнику Продавцем через Кур'єрську службу доставки, зазначену в замовленні.

Кур'єрська служба доставки - означає кур'єрську компанію, з якою Продавець співпрацює при доставці Товару.

Пароль - означає рядок літер, цифр або інших символів, обраних Клієнтом під час Реєстрації в Інтернет-магазині, що використовується для забезпечення доступу до Облікового запису Клієнта в Інтернет-магазині.

Клієнт - означає фізичну або юридичну особу, для якої послуги можуть надаватися в електронному вигляді відповідно до Положень та законодавчих положень або з якою може бути укладено Договір купівлі-продажу.

Споживач - означає фізичну особу, яка здійснює юридичну операцію з підприємцем, не пов'язану безпосередньо з його бізнесом чи професійною діяльністю.

Обліковий запис Клієнта - означає індивідуальну панель для кожного Клієнта, що запускається від його імені Продавцем після того, як Клієнт зареєстрував та уклав договір про надання послуги супроводження запису Клієнта.

Логін - означає визначену ним індивідуальну ідентифікацію Клієнта, що складається з рядка літер, цифр або інших символів, необхідних разом із Паролем для створення Облікового запису Клієнта в Інтернет-магазині. Логін - це правильна електронна адреса Замовника.

Підприємець - означає фізичну особу, юридичну особу або організаційну одиницю, яка не є юридичною особою, якій закон надає правоздатність, здійснює підприємницьку чи професійну діяльність від свого імені та здійснює юридичну операцію, безпосередньо пов’язану з її господарською або професійною діяльністю.

Положення - означає ці правила.

Реєстрація - означає фактичну дію, виконану в порядку, зазначеному в Положеннях, необхідному для використання Замовником усіх функціональних можливостей Інтернет-магазину.

Продавець - означає підприємницьку діяльність під назвою ФОП Ружицький Олександр Миколайович за адресою 02140 м. Київ, вул. Лариси Руденко 6А, РНОКПП 2918412812.

Веб-сайт магазину - означає веб-сайт, на якому Продавець веде Інтернет-магазин, що працює в домені multifilters.com.ua.

Товар - означає товар, представлений Продавцем через Веб-сайт Магазину, який може бути предметом Договору купівлі-продажу.

Довговічний носій - означає матеріал або інструмент, що дозволяє Замовнику або Продавцю зберігати інформацію, адресовану йому особисто, таким чином, що надалі надає доступ до інформації протягом відповідного часу для цілей цієї інформації, а також дозволяє відновити збережену інформацію без змін.

Договір купівлі-продажу - означає договір купівлі-продажу, укладений дистанційно на умовах, визначених Положеннями, між Клієнтом і Продавцем.

 

§2 Загальні положення та використання Інтернет-магазину

1. Усі права на Інтернет-магазин, включаючи власні авторські права, права інтелектуальної власності на його ім’я, його домен Інтернету, веб-сайт магазину, а також на шаблони, форми, логотипи, розміщені на веб-сайті магазину (крім логотипів та фото Веб-сайт Магазину з метою представлення товарів, авторські права на які належать третім особам) належать Продавцю, і їх використання може здійснюватися лише у порядку, визначеному та відповідному до Положень та за згодою Продавця, вираженою в листі.

2. Продавець докладе всіх зусиль, щоб забезпечити можливість використання Інтернет-магазину для користувачів Інтернету за допомогою всіх популярних веб-браузерів, операційних систем, типів пристроїв та типів Інтернет-з’єднань. Мінімальними технічними вимогами, що дозволяють використовувати Веб-сайт Магазину, є версія веб-браузера принаймні Internet Explorer 11, Chrome 39, Firefox 34, Opera 26, Safari 5 або новіша версія, з підтримкою мови JavaScript, що приймає файли cookie.

3. Продавець використовує механізм "файлів cookie", які зберігаються сервером Продавця на жорсткому диску кінцевого пристрою Клієнта, коли Клієнт використовує Веб-сайт Магазину. Використання "кукі" спрямоване на коректну роботу Веб-сайту Магазину на кінцевих пристроях Клієнтів. Цей механізм не руйнує кінцевий пристрій Клієнта та не змінює конфігурацію кінцевих пристроїв Клієнта або програмне забезпечення, встановлене на цих пристроях. Кожен Клієнт може вимкнути механізм "cookie" у веб-браузері свого кінцевого пристрою. Продавець вказує, що вимкнення "файлів cookie" може спричинити труднощі або перешкодити використанню Веб-сайту Магазину.

4. Для того, щоб зробити замовлення в Інтернет-магазині через Веб-сайт Магазину та для використання послуг, що надаються в електронному вигляді через Веб-сайт Магазину, Клієнту необхідно мати активний акаунт електронної пошти.

5. Клієнту забороняється надавати незаконний вміст, а Клієнту використовувати Інтернет-магазин, Веб-сайт Магазину або безкоштовні послуги, що надаються Продавцем, у спосіб, який суперечить закону, порядність або порушує особисті права третіх осіб.

6. Потім, після підтвердження замовлення, Продавець надсилає інформацію про прийняття замовлення на електронну адресу, надану Клієнтом. Інформацією про прийняття замовлення до виконання є заява Продавця про прийняття пропозиції, зазначена у абзаці §4 п. 4, та після його отримання Клієнтом укладається Договір купівлі-продажу.

7. Після укладення Договору купівлі-продажу Продавець підтверджує свої умови Клієнту, надсилаючи їх на Надійному носієві на електронну адресу Клієнта або письмово на адресу, вказану Клієнтом під час Реєстрації або розміщення замовлення.

 

§5 Оплата

1. Ціни на Веб-сайті Магазину, розміщені поруч із даним Товаром, є валовими цінами і не містять інформації про витрати на доставку та будь-які інші витрати, які Клієнт буде зобов'язаний понести у зв'язку з Договором купівлі-продажу, щодо якого Клієнт буде проінформований при виборі способу доставки та оформленні замовлення.

2. Клієнт може обрати такі форми оплати за замовлений Товар:

а) банківський переказ на банківський рахунок Продавця (у цьому випадку замовлення буде оброблено після того, як Продавець надішле Клієнту підтвердження прийняття замовлення та після зарахування коштів на банківський рахунок Продавця);

б) платіжною карткою, яку підтримує ПриватБанк (у цьому випадку виконання замовлення розпочнеться після того, як Продавець надішле Клієнту підтвердження прийняття замовлення та отримає інформацію про успішне завершення платежу від ПриватБанку);

в) банківський переказ через зовнішню систему (у цьому випадку виконання замовлення розпочнеться після того, як Продавець надішле Клієнту підтвердження прийняття замовлення та після того, як Продавець отримає інформацію від системи про платіж, здійснений Клієнтом);

3. Клієнт щоразу повідомляється Продавцем на Веб-сайті Магазину про дату, на яку він зобов’язаний здійснити оплату замовлення в сумі, що випливає з укладеного Договору купівлі-продажу.

4. У разі несплати Клієнтом платежу протягом строку, зазначеного в §5 п. 3 Положень, Продавець встановлює додатковий термін для Клієнта для здійснення платежу та інформує про це Клієнта на довговічному носії. Інформація про додатковий термін оплати також включає інформацію про те, що після закінчення цього терміну Продавець відмовляється від Угоди купівлі-продажу. У разі неефективного закінчення другого терміну оплати Продавець надішле Клієнту на довговічному носії заяву про відмову від договору відповідно до ст.  Цивільного кодексу.

 

§6 Доставка

1. Продавець здійснює Доставку на території України.

2. Продавець зобов’язаний надати Товар, що є предметом Договору купівлі-продажу, без дефектів.

3. Продавець публікує інформацію про кількість робочих днів, необхідних для Доставки та виконання замовлення, на Веб-сайті Магазину.

4. Дата Доставки та виконання замовлення, зазначена на Веб-сайті Магазину, розраховується в Робочих днях згідно §5 п. 3 Положень. 

5. Дата Доставки та виконання замовлення, зазначена на Веб-сайті Магазину, розраховується в Робочих днях з дати укладення Договору купівлі-продажу, якщо Клієнт вибирає варіант оплати "накладеним платежем".

6. Замовлений Товар доставляється Клієнту через Кур'єську службу доставки за адресою, вказаною у формі замовлення.

7. У день відправлення Товару Клієнтові інформація, що підтверджує відправлення посилки Продавцем, надсилається на електронну адресу Клієнта.

8. Замовник повинен перевірити доставлену посилку вчасно і в порядку, прийнятому для посилок даного типу, в присутності працівника Кур'єської служби доставки. У разі втрати або пошкодження вантажу, Клієнт має право вимагати від працівника Кур'єської служби доставки складання відповідного протоколу.

9. Продавець, згідно з волею Клієнта, додає до вантажу, що є предметом Доставки, квитанцію або рахунок-фактуру з ПДВ, що покриває поставлений Товар.

10. У разі відсутності Клієнта за вказаною ним адресою, вказаною при розміщенні замовлення в якості адреси Доставки, працівник Кур'єської служби доставки залишить повідомлення або спробу зв’язатися із Клієнтом по телефону, щоб домовитись про дату, на яку Клієнт буде присутній. У разі повернення Кур'єською службою доставки замовлених Товарів до Інтернет-магазину, Продавець зв’яжеться з Клієнтом електронною поштою або телефоном, ще раз узгодивши із Клієнтом дату та вартість Доставки.

 

§7 Гарантія

1. Продавець забезпечує передачу Товару Клієнтові без фізичних та юридичних дефектів. Продавець несе відповідальність перед Клієнтом, якщо товар має фізичний або юридичний дефект (Гарантія).

2. Якщо Товар має дефект, Клієнт може:

а) подати декларацію про зниження ціни або відмову від Договору купівлі-продажу, якщо Продавець негайно і без зайвих незручностей для Клієнта не замінить дефектний Товар Товаром без дефектів або не усуне дефект.

Це обмеження не застосовується, якщо Продукт вже був замінений або Товар був відремонтований, або Продавець не виконав зобов’язання замінити Товар Товаром без дефектів або усунути дефекти. Клієнт може замість усунення дефекту, запропонованого Продавцем, вимагати заміни Товару на Товар без дефектів, або замість заміни Товару вимагати усунення дефекту, якщо неможливо замінити Товар згідно договору в обраному Клієнтом порядку, або вимагати надмірних витрат порівняно із способом, запропонованим Продавцем. При оцінці перевищення витрат враховується вартість Товару, яка не містить дефектів, тип і значення виявленого дефекту, а також незручності, яким клієнт в іншому випадку піддається.

б) вимагати заміни дефектного Товару на Товар без дефектів або усунення дефекту. Продавець зобов'язаний замінити дефектний Товар на Товар без дефектів або усунути дефект протягом розумного часу без зайвих незручностей для Клієнта. Продавець може відмовити у задоволенні запиту Клієнта, якщо неможливо привести дефектний Товар у відповідність до Договору купівлі-продажу способом, обраним Клієнтом, або вимагатиме надмірних витрат порівняно з другим можливим способом дотримання Договору купівлі-продажу. Витрати на ремонт або заміну несе Продавець.

3. Клієнт, який реалізує права за гарантією, зобов'язаний доставити дефектний товар на адресу Продавця. У разі Клієнта, який є Споживачем, вартість Доставки покриває Продавець.

Продавець несе відповідальність за гарантією, якщо фізичний дефект виявлений до закінчення гарантійного терміну з моменту передачі Товару Клієнту. Претензія про усунення дефекту або заміну Продукту на Продукт, що не містить дефектів, закінчується через рік, але цей період не може закінчитися до закінчення строку, зазначеного в першому реченні. Протягом цього терміну Клієнт може відмовитись від Договору купівлі-продажу або подати декларацію про зниження ціни через дефект Товару. Якщо Клієнт вимагав заміни Продукту Продуктом без дефектів або усунення дефекту, кінцевий термін для відмови від Договору купівлі-продажу або подання заяви про зниження ціни починається з неефективного закінчення терміну заміни Продукту або усунення дефекту.

4. На товари, що продаються Продавцем, може поширюватися гарантія, надана виробником Товару або дистриб’ютором.

5. Що стосується Товарів, на які поширюється гарантія, інформація про існування та зміст гарантії щоразу подається на веб-сайті Магазину.

§8 Скарги

1. Будь-які скарги, пов’язані з Товаром або виконанням Договору купівлі-продажу, можуть бути надіслані Клієнтом у письмовій формі на адресу Продавця.

2. Продавець протягом 14 днів з дати запиту, що містить скаргу, відповість на скаргу Товару або скаргу, пов’язану з виконанням Договору купівлі-продажу, подану Клієнтом.

3. Клієнт може подати скаргу Продавцю у зв'язку з використанням безкоштовних послуг, що надаються Продавцем в електронному вигляді. Скарга може бути подана в електронній формі та надіслана на адресу office@multifilters.com.ua. У скарзі Клієнт повинен включити опис проблеми. Продавець повинен негайно, але не пізніше ніж протягом 14 днів, розглянути скарги та надати Клієнту відповідь.

 

§9 Гарантія

1. На товари, що продаються Продавцем, може поширюватися гарантія, надана виробником Товару або дистриб’ютором.

2. Що стосується Товарів, на які поширюється гарантія, інформація про існування та зміст гарантії щоразу подається на веб-сайті Магазину.

 

§10 Відмова від договору купівлі-продажу

1. Клієнт, який є Споживачем, який уклав Договір купівлі-продажу, може відмовитись від нього протягом 14 днів, не вказавши жодної причини.

2. Період відмови від Договору купівлі-продажу починається з моменту, коли Споживач заволодів Товаром.

Споживач може відмовитись від Договору купівлі-продажу, подавши Продавцю декларацію про відмову. Ця заява може бути подана, наприклад, письмово на адресу Продавця, електронною поштою на адресу Продавця. Декларація може бути подана на бланку, зразок якого Продавець розмістив на веб-сайті Магазину за такою адресою: Форма відкликання. Для дотримання терміну достатньо надіслати заяву до його закінчення.

3. У разі відмови від Договору купівлі-продажу він вважається недійсним.

4. Якщо Споживач подав заяву про відмову від Договору купівлі-продажу до того, як Продавець прийняв його пропозицію, пропозиція перестає бути обов’язковою.

5. Продавець зобов’язаний негайно, не пізніше ніж протягом 14 днів з дня отримання заяви Споживача про відмову від Договору купівлі-продажу, повернути всі здійснені ним платежі, включаючи вартість Доставки Товару Споживачу. Продавець може затримати відшкодування платежів, отриманих від Споживача, до повернення Товару або доки Клієнт не надасть підтвердження повернення Товару, залежно від того, що трапиться раніше.

6. Якщо Споживач, який реалізує право відмови, обрав спосіб доставки Товару, відмінний від найдешевшого звичайного способу доставки, запропонованого Продавцем, Продавець не зобов’язаний повертати додаткові витрати, понесені Споживачем.

7. Споживач зобов'язаний негайно повернути Товар Продавцю, але не пізніше 14 днів з дати, коли він відмовився від Договору купівлі-продажу. Для дотримання терміну достатньо повернути Товар за адресою Продавця до закінчення терміну.

8. У разі відкликання Клієнт, який є Споживачем, несе лише прямі витрати на повернення Товару.

9. Якщо через свою природу Товар, як правило, не може бути повернутий поштою, Продавець інформує Споживача про витрати на повернення товару на веб-сайті Магазину.

10. Споживач несе відповідальність за зменшення вартості Товару в результаті його використання таким чином, що виходить за рамки необхідного для встановлення природи, характеристик та функціонування Товару.

11. Продавець повертає платіж, використовуючи той самий спосіб оплати, що і Споживач, якщо Споживач прямо не погодився на інший спосіб повернення, який не передбачає для нього жодних витрат.

 

§11 Безкоштовні послуги

1. Продавець надає Клієнтам безкоштовні електронні послуги:

а) Контактна форма;

б) Розсилка новин;

в) Рекомендація;

г) Ведення Облікового запису Клієнта;

д) Розміщення своєї думки.

2. Послуги, зазначені в §11 п. 1, надаються 7 днів на тиждень, цілодобово.

3. Продавець залишає за собою право вибору та зміни типу, форми, часу та методу надання доступу до вибраних зазначених послуг, про що він повідомить Клієнтів способом, відповідним змінам Положення.

4. Послуга Контактної форми полягає у відправленні повідомлення Продавцю за допомогою форми, доступної на Веб-сайті Магазину.

5. Відмова від безкоштовної служби Контактна форма можлива в будь-який час і полягає у припиненні надсилання запитів Продавцю.

6. Послугою Розсилка новин може користуватися будь-який Клієнт, який вводить свою електронну адресу, використовуючи реєстраційну форму, надану Продавцем на Веб-сайті Магазину. Після подання заповненої реєстраційної форми Клієнт негайно отримує підтвердження Продавця електронною поштою на електронну адресу, вказану в реєстраційній формі. У цей момент укладається договір про надання послуги електронними засобами. Під час Реєстрації Клієнт може додатково встановити відповідне поле у формі реєстрації, щоб підписатися на послугу Розсилка новин.

7. Послуга Розсилка новин полягає у відправленні Продавцем на електронну адресу електронних повідомлень, що містять інформацію про нові товари чи послуги у пропозиції Продавця. Розсилку новин Продавець надсилає всім клієнтам, які підписалися.

8. Кожна Розсилка новин, адресована даним Клієнтам, містить, зокрема: інформацію про відправника, заповнене поле "тема" із зазначенням змісту Розсилки та інформацію про можливість та спосіб відмови з безкоштовної послуги Розсилки новин.

9. Клієнт може в будь-який час відмовитись від отримання Розсилки новин, скасувавши підписку за посиланням у кожному електронному листі, надісланому в рамках послуги Розсилка новин, або активувавши відповідне поле в Обліковому записі Клієнта.

10. Безкоштовна послуга Рекомендація полягає у наданні можливості Клієнту Продавцем надсилати своєму другові електронне повідомлення щодо вибраних ним Товарів. Перед відправкою повідомлення Клієнт вказує Товари, що є предметом рекомендації, а потім, використовуючи функцію "Рекомендація", заповнює форму, вказуючи свою адресу електронної пошти та адресу електронної пошти друга, якому він хоче порекомендувати обраний Товар. Клієнт не може використовувати відповідну послугу з будь-якою метою, окрім рекомендацій обраного товару. Клієнт не отримує винагороду або будь-який інший вид пільг за користування відповідною послугою.

11. Відмова від безкоштовної послуги Рекомендація можлива в будь-який час і полягає у припиненні надсилання рекомендацій на вибрані товари друзям Клієнта.

12. Послуга Ведення Облікового запису Клієнта доступна після Реєстрації на умовах, описаних у Положеннях, і полягає у наданні Клієнтові спеціальної панелі на Веб-сайті Магазину, що дозволяє Клієнту змінювати дані, які він надав під час Реєстрації, а також відстежувати статус замовлень та історію замовлень, які вже виконані.

13. Клієнт, який зареєструвався, може подати запит на видалення Облікового запису Клієнта Продавцем, але у випадку запиту на видалення Облікового запису Клієнта Продавцем він може бути видалений до 14 днів з моменту подання запиту.

14. Послуга розміщення думок полягає у наданні Продавцем можливості Клієнтам, які мають Обліковий запис Клієнта, публікувати на Веб-сайті Магазину індивідуальні та суб’єктивні повідомлення Клієнта щодо, зокрема, Товарів.

15. Відмова від послуги Розміщення думок можлива в будь-який час і полягає в тому, що Клієнт припиняє розміщувати вміст на веб-сайті Магазину.

16. Продавець має право заблокувати доступ до Облікового запису Клієнта та безкоштовних послуг, якщо Клієнт діє на шкоду Продавцю або іншим Клієнтам, Клієнт порушує законодавство або Положення, а також при блокуванні доступу до Облікового запису Клієнта та безкоштовних послуг є виправданими міркуваннями безпеки, зокрема: порушенням безпеки Веб-сайту Магазину Клієнтом або іншою хакерською діяльністю. Блокування доступу до Облікового запису Клієнта та безкоштовних послуг із зазначених вище причин триває протягом періоду, необхідного для вирішення проблеми, що є підставою для блокування доступу до Облікового запису Клієнта та безкоштовних послуг. Продавець повинен повідомити Клієнта про блокування доступу до Облікового запису Клієнта та безкоштовних послуг електронними засобами на адресу, вказану Клієнтом у формі реєстрації.

 

§12 Відповідальність замовника за обсяг розміщеного ним контенту

1. Публікуючи вміст та роблячи його доступним, Клієнт розповсюджує вміст добровільно. Опублікований вміст не виражає думки Продавця і не повинен прирівнюватися до його діяльності. Продавець не є постачальником вмісту, а лише організацією, яка забезпечує для цього достатні ресурси інформаційно-телекомунікаційних технологій.

2. Клієнт заявляє, що:

а) має право використовувати власні авторські права, права промислової власності та/або суміжні права на - відповідно - твори, об'єкти права промислової власності (наприклад, торгові марки) та/або об'єкти суміжних прав, що складають вміст;

б) розміщення та обмін, як частина послуг, зазначених у §11 Положень, персональних даних, зображень та інформації про третіх осіб відбувалося законно, добровільно та за згодою осіб, яких вони стосуються;

в) погоджується отримати доступ до опублікованого вмісту іншими Клієнтами та Продавцем, а також уповноважує Продавця безкоштовно використовувати їх відповідно до Положень;

г) дає згоду на опрацювання повідомлень згідно Закону про авторське право та суміжні права.

3. Клієнт не має права:

а) розміщення в рамках користування послугами, зазначеними у §11 Положень, персональних даних третіх осіб та розповсюдження іміджу третіх осіб без згоди, передбаченої законом, або без згоди третьої сторони;

б) розміщення реклами та/або рекламного вмісту в рамках використання послуг, зазначених у §11 Положень.

4. Продавець несе відповідальність за вміст, розміщений Клієнтами, за умови, що він отримує повідомлення відповідно до §13 Положень.

5. Клієнтам забороняється розміщувати, як частину використання послуг, зазначених у §11 Положень, вміст, який може, зокрема:

а) публікуватися недобросовісно, наприклад, з наміром порушити особисті права третіх осіб;

б) порушувати будь-які права третіх осіб, включаючи права, пов’язані із захистом авторських прав та суміжних прав, захистом прав промислової власності, комерційною таємницею або пов’язаними із зобов’язаннями щодо конфіденційності;

в) бути образливим або становити загрозу для інших людей, містити словниковий запас, що порушує добрі манери (наприклад, використовуючи нецензурну лексику або вирази, які зазвичай вважають образливими);

г) суперечити інтересам Продавця;

д) іншим чином порушувати Положення, гарні манери, положення чинного законодавства, соціальні чи моральні норми.

6. У разі отримання повідомлення відповідно до §13 Положень Продавець залишає за собою право змінювати або видаляти вміст, розміщений Клієнтами в рамках використання ними послуг, зазначених у §11 Положень, зокрема щодо змісту, який на основі звітів третіх осіб або відповідних органів був встановлений, що він може представляти собою порушення цих Положень чи чинного законодавства. Продавець не контролює розміщений вміст на постійній основі.

7. Клієнт погоджується з тим, що Продавець може безкоштовно використовувати вміст, розміщений ним як частину Веб-сайту Магазину.

§13 Повідомлення про загрозу або порушення прав

1. Якщо Клієнт або інша особа чи організація вважає, що вміст, опублікований на Веб-сайті Магазину, порушує їх права, особисті права, порядність, почуття, мораль, переконання, принципи добросовісної конкуренції, ноу-хау, таємницю, що охороняється законом або на підставі зобов'язання може повідомити Продавця про можливе порушення.

2. Продавець, повідомлений про потенційне порушення, вживає негайних заходів для видалення вмісту, що спричиняє порушення, з веб-сайту магазину.

  

§14 Захист персональних даних

1. Адміністратором персональних даних Клієнтів, що надаються Продавцю добровільно в рамках Реєстрації, одноразового замовлення та в рамках надання Продавцем електронних послуг або за інших обставин, визначених Положеннями, є Продавець ФОП Ружицький Олександр Миколайович за адресою 02140 м. Київ, вул. Лариси Руденко 6А, РНОКПП 2918412812, електронна пошта: office@multifilters.com.ua.

2. Персональні дані Клієнта обробляються на підставі договору та для його реалізації, а якщо Клієнт погоджується - також для маркетингових цілей згідно Закону України про захист персональних даних. Детальна інформація про обробку даних Продавцем включена в політику конфіденційності, розміщену на Веб-сайті Магазину.

3. Клієнт добровільно надає Продавцеві свої персональні дані із застереженням, що ненадання певних даних у процесі Реєстрації перешкоджає Реєстрації та створенню Облікового запису Клієнта та перешкоджає поданню та реалізації замовлення Клієнта у випадку розміщення замовлення без Реєстрації Облікового запису Клієнта.

4. Персональні дані, отримані Адміністратором, будуть оброблятися з маркетинговою метою та відповідно до згоди, наданої Адміністратору. Правовою основою для обробки є згода суб'єкта даних. Категоріями даних, які обробляє Адміністратор, є: електронна пошта, адреса тощо. Дані будуть оброблятися до тих пір, поки не припинить існувати мета, з якою вони були зібрані, або поки не припинить існувати заперечення проти обробки персональних даних суб’єкта даних, залежно від того, що трапиться раніше. Кожен має право вимагати від Адміністратора доступу до персональних даних, їх виправлення, видалення, обмеження обробки, а також право передавати дані та об'єкт обробки. Кожен має право відкликати згоду на обробку персональних даних, переданих Адміністратору. Відкликання згоди не впливає на законність обробки, яка була проведена до її відкликання. Кожен має право подати скаргу до контролюючого органу [після 25 травня 2018 року: до президента Управління захисту персональних даних]. Дані зберігатимуться протягом 5 років через податкове законодавство (фінансові та бухгалтерські питання).

5. Продавець захищає надані йому персональні дані та докладає всіх зусиль, щоб захистити їх від несанкціонованого доступу чи використання.

6. У разі оформлення замовлення з можливістю доставки кур'єром або службою доставки, Адміністратор надає зібрані персональні дані Клієнта вибраному перевізнику або посереднику, який виконує відправку, на запит Адміністратора на підставі договору доручення.

7. Якщо Клієнт вибирає платіж через електронну систему оплати, його персональні дані передаються банку в обсязі, необхідному для здійснення платежу на підставі договору доручення.

  

§15 Розірвання договору (не застосовується до договорів купівлі-продажу)

1. І Клієнт, і Продавець можуть розірвати договір про надання електронних послуг у будь-який час і без мотивування, з урахуванням прав, набутих іншою стороною до припинення вищезазначеної угоди та положень нижче.

2. Клієнт, який зареєструвався, розриває договір про надання електронних послуг, надіславши Продавцю відповідну заяву про волю, використовуючи будь-які засоби дистанційного зв'язку, що дозволяють Продавцеві прочитати заяву Клієнта про наміри.

3. Продавець розриває договір про надання електронних послуг, надсилаючи Клієнтові відповідну заяву про волю на електронну адресу, надану Клієнтом під час Реєстрації.

 

§16 Заключні положення

1. Продавець несе відповідальність за невиконання або неналежне виконання договору, але у випадку договорів, укладених із Клієнтами-підприємцями, Продавець несе відповідальність лише у випадку навмисної шкоди та в межах фактичних збитків, понесених Клієнтом, який є Підприємцем.

2. Зміст цих Положень може бути записаний шляхом друку, збереженням на носії або завантаженням з Веб-сайту Магазину в будь-який час.

3. У разі виникнення суперечки за укладеним Договором купівлі-продажу, сторони намагатимуться вирішити цю справу мирним шляхом. Законом, що застосовується до вирішення будь-яких суперечок, що випливають із цих Положень, є українське законодавство.

4. Кожен клієнт може використовувати позасудові засоби розгляду скарг та відшкодування. У зв'язку з цим Клієнт може скористатися посередницькою діяльністю. Списки постійних медіаторів та існуючі центри медіації подаються та надаються президентами відповідних окружних судів. Клієнт, який є Споживачем, може також використовувати позасудові способи розгляду скарг та відшкодування, подавши свою скаргу через Інтернет-платформу ЄС щодо ОРС, доступну за адресою

5. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цього Положень. Всі замовлення, прийняті Продавцем до виконання до дати набрання чинності нових Положень, виконуються на підставі Положень, що діяли на дату розміщення замовлення Клієнтом. Поправка до Положень набирає чинності протягом 7 днів з дати публікації на Веб-сайті Магазину. Продавець повідомить Клієнта за 7 днів до набрання чинності нових Положень про внесення змін до Положень за допомогою електронного повідомлення, що містить посилання на текст змінених Положень. Якщо Клієнт не приймає новий зміст Положень, він зобов'язаний повідомити про це Продавця, що призводить до розірвання договору відповідно до положень §15 Регламенту.

6. Положення набирають чинності 30.09.2021.

Будь ласка, ввійдіть для коментування
captcha
Ваш коментар буде опублікований після модерації адміністратором
Фільтр
Знайдено 5 
Підтвердіть
Для того, що б додати товар в список бажань, що Вам потрібно