На які товари надається гарантія?
На всі товари, представлені в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 10 років залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі товару на нашому сайті або в інструкції з експлуатації. У будь-якому випадку Ви можете уточнити термін гарантії у менеджера. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого інтернет-магазину.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні, а також по всіх адресах нашого інтеренет-магазину, зазначених в контактній інформації розташовуються сервісні центри.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає чек, що підтверджує покупку, а також гарантійний талон, в якому зазначаються:
- модель;
- серійний номер (якщо такий присутній);
- гарантійний термін;
- дата продажу товару;
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається вповноваженим СЦ, у разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.
Я можу обміняти або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка переконайтеся що:
- товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і так далі;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою:
м. Київ, вулиця Лариси Руденко 6А, оф. 705, c понеділка по п'ятницю з 9-00 до 17-00.
Телефони: 097 487 71 45, 050 077 56 10, 093 313 94 20
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою перевізника вантажів "Нова Пошта". Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Що робити якщо сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період?
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар з повною комплектацією;
- гарантійний талон;
- документ що підтверджує оплату;
- висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має істотний недолік, який сервісний центр не може усунути.
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- порушена схоронність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- серійний номер змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- корпус чи комплектуючі мають механічні пошкодження;
- монтаж і підключення фільтра виконаний без урахування вимог цієї інструкції;
- температура і тиск надходить на фільтр води перевищують значення, вказані в інструкції;
- фільтр використовувався не за призначенням (наприклад, для очищення гарячої води або агресивних рідин);
- картриджі або витратні матеріали виробили свій ресурс.
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо. п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- пошкодження, викликані гідроударами і при монтажі не використовувався редуктор обмежує тиск.
Гарантії поширюються тільки на системи, які були встановлені співробітниками сервісних центрів з встановлення та обслуговування систем типу RO.
Гарантії поширюються тільки на системи, при ремонті та обслуговуванні яких використовувалися рекомендовані Продавцем деталі та вузли.