Для того, щоб придбати товар в нашому магазині, Вам потрібно виконати кілька простих кроків:
- Вибрати потрібний товар, скориставшись навігацією зліва або пошуком.
- Додати товар в корзину.
- Перейти в кошик, вибрати спосіб доставки і вказати Ваші контактні дані.
- Підтвердити замовлення і вибрати спосіб оплати.
Після цього наші менеджери звяжуться з Вами і допоможуть з оплатою і доставкою товару, а також проконсультують по будь-якому питанню.
1. Як я можу оплатити замовлення?
Ми приймаємо передоплату, оплату при отриманні товару та широко використовуємо електронні платежі (кредитні карти, MTransfer і т.д.). Електронні платежі повністю безпечні. Передача даних у процесі перевірки аутентичності зашифрована та не наражає Клієнта на несанкціонований виток інформації.
2. Чи можу я розраховувати на допомогу при виборі товару?
Звичайно, ми безкоштовно проконсультуємо Клієнта за вибором потрібного товару. Будь ласка, зв'яжіться з нами по телефону або електронною поштою і ми допоможемо підібрати Вам продукт, виходячи з потреб замовника.
3. Чи є продукти, які я купую в інтернет-магазині Multifilters.com.ua гарантійними?
Так, звичайно. З придбанням товарів Клієнт отримує гарантійний талон про умови та терміни гарантії. Гарантія на всі товари придбані споживачем становить 2 роки, юридичними особами - один рік. Зі зрозумілих причин це не поширюються на екплуатаційні матеріали систем очищення води (змінні картриджі та мембрани). Термін роботи картриджа фільтру вказується на його етикетці.
4. Які витрати з пересилання та доставки придбаних товарів?
Поточні витрати та доставка описані на сторінці Доставка.
5. Чи можу я отримати рахунок-фактуру для закуповуваної продукції?
Так. Вибрати документацію можливо в момент оформлення замовлення. У разі, якщо товар поставляється замовнику, завжди заздалегідь замовляйте рахунок-фактуру.
6. Чи можу я скасувати замовлення після його оформлення?
Так, якщо замовлення не було виконано, то ви можете відмовитися від нього. Будь ласка, зв'яжіться з нами в цьому випадку.
7. Чи можу я повернути товар після того, як я отримаю його?
Так, це право споживача. До 14 календарних робочих днів з моменту отримання Клієнт має право повернути товар без пояснення причин за умови, що товар був повернений в тому ж стані, в якому був отриманий. Товар може бути витягнутий з упаковки, але не повинен бути у використанні. Вартість повернення товару покривається замовником. Гроші повертаємо Клієнту на його банківський рахунок.
8. Чи можна придбати товари в інтернет-магазині Multifilters.com.ua і отримати їх поштою?
Звичайно, кожен з продуктів, доступних на сайті, може бути замовлений, додавши його в корзину. Наступний крок полягає в розміщенні замовлень для продуктів в кошику і виборі у кошику відповідного пункту в графі "Доставка".
9. Чи можу я замовити товари за кордоном?
Так, це можливо. Проте, у зв'язку з різними витратами на доставку кур'єром в окремі країни фактична вартість доставки може бути вище або нижче розрахованної нашим інтернет-магазином. Звертайтеся по електронній пошті, щоб визначити вартість міжнародної доставки, для цього обов'язково повідомте нам точну адресу доставки. Основні способи доставки доступні в кошику при оформленні замовлення.